| Op 2/25/2010 6:37:59 AM schreef Edmond V.O. Katusz | |
| N.E.I.N! | |
| | |
| Op 2/25/2010 6:48:16 AM schreef Edmond V.O. Katusz | |
| De wereld gaat zo ongeveer ten onder aan het bancaire graaigeweld. De goorste legale misdadigers van Goldman Sachs helpen de Grieken naar de verdommenis en hier wordt minutenlang een boek gepromoot! Sakkerloot, wat een nieuws! | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:41:29 AM schreef Henk Gerrits | |
| Wat helpt het als je niet in het parlement zit, en het er ook niet naar uitziet dat het er ooit van zal komen. Men moet een aanhang hebben. Als men zich alleen maar beroept op de bovenlaag, dan heeft men te weing mensen. Probeer het blikveld te verruimen. Ik zie hier niemand die daar over nadenkt. Word eens wakker alsjeblieft. | |
| | |
| Op 2/25/2010 9:36:31 AM schreef maartje | |
| Moed houden Ton! Ze zijn achter de schermen inderdaad bezig met een misselijk makende voorbereiding op de troonswisseling. Maar de kruik gaat net zolang te water tot hij barst en dat zit er heus aan te komen, al kan het ons niet snel genoeg gaan. ProRepublica moet gewoon doorgaan met al deze voorlichting, de site wordt druk gelezen en in reacties op andere blogs wordt er vaak doorverwezen naar PR. Hierdoor hebben de republikeinse gedachten (vergeleken met een jaar geleden) al een enorm succes behaald en dat zal alleen maar toenemen. De Oranjekliek en hun slippendragers werken daar trouwens zelf ook hard aan mee, door hun vele banale stommiteiten. | |
| | |
| Op 2/25/2010 11:24:40 AM schreef maartje | |
| WA en Maxima vertellen aan Cohen en aan het damesblad Libelle en de Margriet hoe lekker gewoon ze zijn. Ze warmen zelfs hun eten op... | |
| | |
| Op 2/25/2010 11:31:36 AM schreef Annie de Vries | |
Als ik mijn kijkgeld nou betaal Waarom moet ik dan door het journaal Achteraf mijn eetlust steeds laten bederven Denk je dat het fris is, Mien Wanneer ze steeds weer laten zien het jetsetleven van die oranje erven
| |
| | |
| Op 2/25/2010 11:49:56 AM schreef Willempie | |
Was dit toch wel waar http://www.youtube.com/watch?v=oe0Qfx_Nxhw
| |
| | |
| Op 2/25/2010 12:08:05 PM schreef s.aalbersberg | |
Door alles heen, bespoor ik een vorm van jaloezie! Misschien een carriere misgelopen? | |
| | |
| Op 2/25/2010 12:23:00 PM schreef nathan | |
Wollt ihr den Maxima Krieg? Hart wie Krupp-Stahl. Treu is unsere Ehre. De wc trek je gewoon door en er blijft een schoon plasje water staan. Maar deze familie van drollen van vreemde afkomst blijft maar terugkomen. Ik heb maar één verklaring: Sapperloot, wat een mafkezen zijn die aanbidders. Totaal blind laten zij zich oplichten.
Trek er toch een dikke streep onder en schop die familie uit de constitutie. Deze familie heeft in een democratie helemaal geen recht van bestaan. | |
| | |
| Op 2/25/2010 12:23:22 PM schreef Mina | |
Het is een complete poppenkast over die man.
Hij valt steeds meer door de mand, die hele familie trouwens.Zonder hun hoftrollen en hofslakken zijn ze niets maar dan ook niets waard. En dan in een bende van 12 zitten.! Joepie zeg, wat stoer en bij de tijd. Een kinderachtige clubje van rijke verwende 40 plussers .Ze willen zich verdiepen in de Islam. Nu dat leer je echt niet in zo,n kleuterklas van dominee van der Linden. De slijmslakken en hoftrollen hebben die man aardig in hun greep moet ik zeggen, en hij doet precies wat zij van hem vragen .Wat een zielig leven heb je dan. Nu heeft ie weer verklaard dat hij dankzij maxima een beter mens is. Heeft die man dan geen enkel greintje zelfrespect dat ie zich zo laat koeieneren door haar en zijn moeder. | |
| | |
| Op 2/25/2010 12:30:38 PM schreef Arjan | |
| Kon je niets anders verzinnen dan een improvisatie op Joseph Goebbels? | |
| | |
| Op 2/25/2010 12:39:17 PM schreef mina | |
@Willempie, :-)) het is 'm helemaal | |
| | |
| Op 2/25/2010 1:07:05 PM schreef mina | |
@Arjan,
Nee, Willempie is van Andre van Duin | |
| | |
| Op 2/25/2010 1:15:19 PM schreef Mina | |
en trouwens deze vind ik ook leuk. ...Zeeland.... zo had het dus ook gekund, dat had ons een heleboel centjes bespaard. Jammer een gemiste kans hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=8TjSESaDWhc | |
| | |
| Op 2/25/2010 1:34:36 PM schreef efriend | |
NOS: "opleiding tot koning" - nee, hij wordt geen koning door opleiding. Hij wordt koning door zijn afstamming. Opgeleid of niet. Klaar ervoor of niet.
Typisch: alle kritische constateringen gaan niet over hem (maar over over De Gaay Fortman, vraagtekens van Wim Kok bij IOC, "perikelen" bij huwelijk - 'ja'). Maar ongenoemd: Videla-supporter, onverdedigbare investering in Mozambique, Corruptie in IOC (zoals met Salt Lake City), en de alomvattende waarheid dat hij continu gestuurd wordt by PR. | |
| | |
| Op 2/25/2010 1:34:49 PM schreef kees | |
Was Lex's grootvader ook geen SS-er? Hij moet zich wel in Nederland thuis hebben gevoeld. Zijn Nederlandse vriendjes gingen in O-Europa aardig te keer. Zelfs de toen foute Telegraaf doet er nu kond van, lees
Schoonpapa Jorge Zorreguieta voelt zich ook heel erg thuis in Nederland. Nanda van der Zee mocht daarom niet het boek "Om erger te voorkomen" schrijven, dat over de vlucht van de oranjes gaat en het gevolg: de decimering van het aantal Joodse medeburgers. Ze werd daarom weggefasseurd, toen ging dat anders. Bijvoorbeeld, uit eigen gewin werd Jacques de Léon door Abraham Asscher en David Cohen (A&C), voorzitters van de Joodsche Raad, als verrader beschouwd en naar Auschwitz gestuurd/gefasseurd. Zo meteen is de herdenking van de Februaristaking. Wie staan daar vooraan? U zult het niet raden, maar het is echt zo, A&C. De familie Brenninkmeier (C&A) steunde in de twintiger jaren in Leipzig Göring financieel, omdat de middenstand zo vervelend was. En wie waren de middenstand in Leipzig? Juist ja. Is er wat veranderd? Jeltje had op 23 februari bij P&W jl. nog de opmerking: "Wij kunnen die synagoge in de Wagenstraat toch niet leeg laten staan?" Dat is de Wagenstraat in de Buurt in Den Haag. Gedecimeerd was de Joodse gemeente in Den Haag. Dus dat werd een moskee.
Dat zijn de vrindjes van zur Lippe, de grootvader van.
Bah, weg met die familie en de orangistsche partij PvdA. Geef mij maar de republikeinse partij, de SDAP. PvdA opvolger van de SDAP, een gotspe, een grote leugen.
| |
| | |
| Op 2/25/2010 1:42:34 PM schreef Ton2 | |
| Artikel op GeenStijl | |
| | |
| Op 2/25/2010 1:45:57 PM schreef Victor van Baarn | |
| De NOS aanpakken is simpel: in één uitzending zowel een prinselijk boek als een Oranjesponsor (Essent) in de reclame, dat is een fikse boete van het Commissariaat voor de Media. Wie doet aangifte? | |
| | |
| Op 2/25/2010 1:50:37 PM schreef hannes | |
| Heb nog begin jaren 80 met die clown van een Jan Hoedeman in de klas gezeten van de School vd Journalistiek in Utrecht. Was erg serieuze jongen, en erg PvdA, kan ik me herinneren. Niet eens onsympathiek. Maar ik heb hem toen nog nooit zien lachen. Hij ging stage lopen in 1984 bij de HP en scoorde met de scoop "het pensioen van de zwarte weduwe Rost-Van Tonningen". Maar toen ik hem jaren later terugzag op tv na de dood van Pim Fortuyn eveneens met een kaal hoofd maar met een zwarte strik onder z'n kin, een soort rouwclown kortom, en hem hoorde en zag zeggen voor de VARA-TV bij tante Sonja dat Pim Fortuyn ook na z'n dood een fascist was, wist ik genoeg. Een echte clown was Hoedeman dus, en geen rouwclown. | |
| | |
| Op 2/25/2010 2:29:51 PM schreef wim3 | |
Ga naar NOS.nl, dan ombudsman en daar staat "klachten" vermeld. Ik heb een klacht ingediend over de promotie van het boek W IV en gesteld dat het totaal geen nieuwswaarde had terwijl er zoveel andere belangrijkere dingen in de wereld te melden zijn.
Dank voor de tip! PR
| |
| | |
| Op 2/25/2010 2:36:34 PM schreef efriend | |
| Nog een voorbeeld fasseuren, klasse 1: Over Bernhard weten we al wat. Belangrijk is ook dat Wilhelmina deze Bernhard *geschikt* vond (of dacht je dat zij er zich niet mee bemoeide?). Dit was 1936, huwelijk januari 1937. Zegt genoeg over hoe Wilhelmina over SS-ers dacht. Door Fasseur persoonlijk weggefasseurd. | |
| | |
| Op 2/25/2010 2:46:11 PM schreef Jacob Cabeliau | |
Die serie 'de troon' is toch niet zo koningsgezind? het is geloof ik gemaakt door twee van het republikeins genootschap..
Als er 'ganzenleverpaté' op het blikje staat, denkt u dan soms ook dat die paté van ganzenlever is gemaakt? PR
| |
| | |
| Op 2/25/2010 2:53:30 PM schreef efriend | |
intro van de NOS: "Wie coacht hem, wie zorgt ervoor dat hij niet uit de baan [sic] vliegt". a. Het spreekwoord is toch 'uit de *bocht* vliegen'? b. Sven Kramer associatie deze week: die vloog niet *uit* de bocht, maar naar de *binnenbocht*. Met een coach. (Associatie bewust of onbewust door de NOS?). c. Anyway, hiermee zegt de NOS dat hij een COACH nodig heeft! De leider kan niet zelf in de baan blijven? Geen macht over het stuur (als in 1988)? Pootje over te moeilijk? Is hij niet 'his own man'? En altijd als het misgaat, kun je de coach verantwoordelijk maken voor je binnenbocht. Dat geeft vertrouwen in deze leider. | |
| | |
| Op 2/25/2010 3:32:13 PM schreef Willempie | |
@mina Ja! :) | |
| | |
| Op 2/25/2010 4:07:23 PM schreef wim3 | |
Ceterum senseo monarchiam esse delendam. Vrij naar Cato de Oudere. | |
| | |
| Op 2/25/2010 4:16:49 PM schreef ger | |
| Lexie die zich in de Islam verdiept. Maxima die zich bezighoudt met multiculturele zaken. Is dat toeval? Voor de Oranjes is multiculturalisme een instrument in dienst van hun eigen belang. Multiculturalisme is een goede zaak, maar niet iets om te misbruiken voor eigen belang. Beatrix gaat dansen met Marokkanen, allemaal mooi, maar wat zit daar achter? Multiculturalisme als Verdeel en Heers instrument in handen van de Oranjes. De perceptie in de samenleving, dat multiculturalisme tot verdeeldheid leidt, wordt handig in gebruik genomen om des Kroons legitimatie (de Oranjes als bindende factor, als cement, als garantie voor nationale eenheid) te promoten. Zolang het multiculturalisme de perceptie van verdeeldheid in leven houdt, kan de Koning zichzelf naar voor schuiven als enige ultieme redding: het Koningshuis als eenheidsymbool. Slim bekeken. Multiculturalisme als vrijbrief om door te graaien | |
| | |
| Op 2/25/2010 5:56:53 PM schreef opa Jan | |
Het leven van opa Jan; http:// opajan.blogspot.com
DONDERDAG, FEBRUARI 25, 2010 NOS
Heeft u gisteren ook zo genoten van het tenen krommend Koninklijk journaal van acht uur, gepresenteerd door Rob Trip? Misselijk makend zoals de NOS het tanende ego van Prins Pils op probeert te vijzelen met allerhande zielige verhalen over Lexi. Eerst dat hij het zo erg vond voor Sven, (lache) iedereen had door dat Sven de fout inging, maar hij bleef juichen! Dat hij vroeger zo lekker plat Haags kon praten, uiteraard niets over het feit dat hij ook de journalisten uitmaakte voor rotte vis, klein rot pubertje. Zo ziet u dat zelfs het NOS journaal waarvan je mag verwachten dat zij onpartijdig zijn, zich keurig in hebben laten pakken door het Koninklijk huis en de grote grijze massa zit daar vergenoegd naar te kijken neemt nog een pilsie en zegt; "vertederend he?"
Lees dan bovenstaand artikel, misschien dat er een lampje gaat branden.
Bovendien heb ik volgend bericht naar de NOS gestuurd; "Geachte heer / mevrouw, Als trouwe kijker van het journaal moet ik u bekennen deze keer misselijk te zijn geworden over het promoten van het boek over W.A van Amsberg,20 uur journaal gepresenteerd door Rob Trip.
Ik neem aan dat er voor reclame doeleinden andere mogelijkheden zijn om een boek te promoten. Hoop in het vervolg van dit soort promoties verschoond te blijven en u zich bezig houdt met het echte nieuws. Met de meeste hoogachting, J.M. de Wit
"Leve de republiek." | |
| | |
| Op 2/25/2010 6:05:20 PM schreef WIJ.. HET VOLK | |
| orangisten nog steeds zeer actief! niets verandert sinds deze willekeurige machtswellustige familie de macht heeft gegrepen met hulp van deze hielenlikkende club! wat is 'jullie belang' dat deze familie kost wat kost aan de macht blijft? | |
| | |
| Op 2/25/2010 6:20:48 PM schreef WIJ.. HET VOLK | |
| deze door god uitverkoren familie moet zich eens laten nakijken door een goede psychiater, diagnose hoogmoedswaanzin? | |
| | |
| Op 2/25/2010 6:30:57 PM schreef WIJ.. HET VOLK | |
| blijken ze gezond! dan is er echt iets anders aan de hand in ons democratisch nederland!!! | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:08:26 PM schreef klacht | |
Ik heb het ook gedaan. " Ik heb een klacht over de promotie van het boek W IV dat het totaal geen nieuwswaarde heeft, terwijl er zoveel andere belangrijkere dingen in de wereld te melden zijn. Willem is de kleinzoon van Bernhard een SS -er en een NSB -er. Ook is hij getrouwd met de dochter van een misdadiger Zorreguieta, dat nog berecht moet worden. De belastingonduikers van het paleis, Mabelgate en andere smerige zaken, kunnen deze familie geen voorbeeldfunctie geven. Weg met een parasitire door god benoemde despotisme. Leve de Republiek der Nederlanden." | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:14:49 PM schreef WIJ.. HET VOLK | |
| inmiddels wijzen de feiten erop dat het een foute familie betreft!!! | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:28:42 PM schreef Zorgo | |
@Ton Biesemaat wist je dat de Nederlandse veteranen misdadige SS waren? Hier een citaat: "Tot nu toe hielden Nederlandse veteranen die vrijwillig bij de Waffen-SS dienden altijd vol nooit te hebben geweten over de wandaden van de nazi's aan het Oostfront. Uit de dagboeken blijkt echter dat sommigen de gruwelen vanzelfsprekend vonden." De rest is hier te lezen. Nederlandse SS'ers doodden Joden http://nos.nl/artikel/139701-nederlandse-ssers-doodden-joden.html | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:30:07 PM schreef Koning | |
Die belastingvreters van de nos vervelen zich en lezen P.R. Zullen we ze eens even op de kast jagen? Dus bedenken de zich doodvervelende belastingvreters 'n promo voor de rojels. Ergo, pure pesterij. | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:32:48 PM schreef Fred | |
@TB Of dacht u dat een beetje klagen op onze website voldoende was? Doet u dat allemaal niet dan verdient u geen beter lot dan tot in de oneindigheid in de maling te worden genomen door de familie Van Amsberg.
Bedankt Ton! Moet ik niet alleen hier kenbaar maken dat ik 100% Republikein ben maar ook nog eens op talloze andere sites en bij diverse instaties.
Als PR dat nou eens gaat organiseren met handige links, kant&klare protestbrieven etc? Dan maak je het een hard werkende (dat wat Wimpie niet doet)Republikein al een stuk makkelijker. Of ben ik nu opeens een luie republikein?
Waar blijft trouwens de marketingmachine van PR? We willen knappe t-shirts, autostickers, etc bestellen om ook aan de buitenstaander kenbaar te maken dat we 100% Republikein zijn. Of dacht je dat alleen een website beheren een einde kan maken aan de monarchie?
Doet u dat allemaal niet dan verdient u geen beter lot dan tot in de oneindigheid in de maling te worden genomen door de familie Van Amsberg. | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:36:23 PM schreef de buren | |
| Ja zo heb je naast de Vereniging Verslaggevers Koninklijk Huis (VVKH) de Vereniging Historici Koninklijk Huis (VVHH), Vereniging Predikanten Koninklijk Huis (VVPH), Vereniging Onderwijzers Koninklijk Huis (VVOH), Vereniging Parlementariers Koninklijk Huis (VVPH). Zo wordt dit landje al 200 jaar stelselmatig gedrogeerd en geindoctrineerd. | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:43:22 PM schreef R. | |
| Zojuist een vergelijkbaar item gezien in het RTL4 nieuws van 19:30. Blijkbaar is het niet alleen de NOS die de Oranje-propaganda voert... | |
| | |
| Op 2/25/2010 7:58:24 PM schreef Koning | |
Wat Maartje zegt, laat de moed niet zakken, er is al veel gewonnen. In vrij korte tijd heeft deze site veel bezoekers en er wordt over gesproken. Neem maar aan dat er leden in die familie zijn die er moeite mee hebben en reken er op dat ze het lezen. Let eens op Maxima de spontaniteit is soms ver te zoeken. | |
| | |
| Op 2/25/2010 8:18:32 PM schreef Annie de Vries | |
| Ja Fred, ik vind u een luie republikein. PR bestaat uit een heel klein groepje, die veel uren besteedt aan allerlei werkzaamheden. Natuurlijk zouden zij ook veel meer willen doen, maar de tijd en de middelen ontbreken. Waarom begint u niet met een clubje al die goede ideeën van u uit te werken? Doet u dat niet, verdient u ook geen beter lot dan tot in de oneindigheid door mij gezien te worden als een grijze saaie zeurderige druilerige burgerman Fred, onderuitgezakt op zijn bank. | |
| | |
| Op 2/25/2010 8:43:55 PM schreef wim3 | |
| Zoals hierboven al werd vermeld: U bent niet in beweging te krijgen! Heeft u nu al een klacht ingediend bij de NOS of denkt u: die ander zal het wel doen? Zo schieten we niet op. Reageert u toch op alles wat u over het "konkluk huis" op het internet tegenkomt. Wat let u? Het is erg makkelijk om vanaf de zijlijn te staan roepen, maar zoals het Feyenoord legioen ooit zong: Geen woorden maar daden. De webredactie noch prof. Lafeber, noch Leo Brabantius kunnen dit alleen klaren. Zet uw schouders er onder en schrijf, protesteer waar u maar kunt. Zo willen we toch niet verder? Zoek de ratten in hun holen op en breng ze tevoorschijn. Het enige dat echt helpt is voortdurend blijven vragen waarom men dit doet of dat. Ik heb Margriet al gevraagd waarom een dergelijk onnozel onderwerp als een "hardwerkend tweetal" geplaatst moest worden terwijl een meerderheid van Nederland daar anders over denkt. Ik hoop dat u mijn kreet, die uiting geeft aan woede en machteloosheid, aangrijpt om alles aan te grijpen waar wij als republikeinen voor staan. | |
| | |
| Op 2/25/2010 9:00:53 PM schreef Zorgo | |
@Annie de Vries, PR moet wel met jullie toestemming gebeuren. Wat dacht je van mailtjes sturen naar middelbare scholen en faculteiten bijv. leraren geschiedenis of op het schoolfora reageren? Wat is wenselijk? Ook forlders / fleyers laten drukken en verspreiden? Kom met pakkende teksten aan en let wel op dat het niet strafbaar is. Ik kan zelf van alles ontwerpen (zal het eerst naar jullie mailen). | |
| | |
| Op 2/25/2010 9:12:20 PM schreef Fred | |
@ annie de vries
Het gaat erom dat een ieder doet wat in z'n vermogen ligt.
Overigens alle respect voor PR en TB. Heb er alle vertrouwen in en ben daarom ook lid.
| |
| | |
| Op 2/25/2010 9:30:39 PM schreef Annie de Vries | |
Ja Zorgo dat zal PR waarschijnlijk meer waarderen dan dictaten die gegeven worden. Een goed idee van je om een ontwerp naar PR te sturen. Het werkt voor PR ook motiverend als wij met hen meedenken. Ook wat Wim3 doet, iedereen aanschrijven, dat is heel positief. Hij schudt veel mensen wakker en daar gaat het om. Ja Fred dat kan jij ook doen. gewoon uit eigen naam overal op reageren en je mening geven. | |
| | |
| Op 2/25/2010 10:06:19 PM schreef Zorgo | |
| Inmiddels heb ik heel wat mailtjes verstuurd o.a.naar kwaliteit onderwijs en studentenkranten; een uitnodiging om eens te komen lezen op de website van prorepublica, opdat de leerlingen maatschappelijk kritisch voorgelicht worden. | |
| | |
| Op 2/26/2010 2:00:49 AM schreef Victor uit Baarn | |
| @Ger, Een messcherpe analyse ! | |
| | |
| Op 2/26/2010 2:28:22 AM schreef Martinus Sicarius | |
@ Ton Biesemaat;
Ton, kunnen jullie geen standaard klachten brieven op de site zetten met de betreffende instanties erbij?
Ik heb zoveel te klagen, dat ik niet weet waar ik moet beginnen! | |
| | |
| Op 2/26/2010 9:25:31 AM schreef paul | |
| Binnenkort na de verkiezingen gewoon weg bezuinigen dat stelletje opvreters! | |
| | |
| Op 2/26/2010 9:54:07 AM schreef Ton Biesemaat | |
@Martinus Sicarius Wellicht een goed idee hoewel ik gelukkig niet chef Pro Republica ben. Gaat u er eens rustig voor zitten en stuur dan de voorbeelden op! U zult begrijpen dat wij het door het vrijwilligerswerk (onderzoek, schrijven van artikelen, beeldbewerking)voor Pro Republica nogal druk hebben... | |
| | |
| Op 2/26/2010 4:55:52 PM schreef Zorgo | |
| @PR hebben jullie mijn flyer ontvangen? Zowel via jullie formulier als mijn e-mail vroeg ik om een ontvangstbevestiging en reactie, helaas geen respons??? | |
| | |
| Op 2/26/2010 5:21:41 PM schreef Pro Republica | |
@ Zorgo Alle medewerkers van Pro Republica hebben een volledige baan. Enig begrip en geduld wordt op prijsgesteld. | |
| | |
| Op 2/26/2010 9:22:29 PM schreef Zorgo | |
| @PR fijn dat te weten; bij geen respons ontstaat meestal miscommunicatie. | |
| | |
| Op 3/3/2010 1:08:27 PM schreef Wally Kaal | |
LS
Op zich ben ik het helemaal eens met de kritiek op ons koninklijk huis en met de kritiek op de kroonprins in het bijzonder. Maar wat me tegenstaat, is dat u steeds weer verwijst naar hitler, gobels, tweede wereldoorlog en alles wat daar mee te maken heeft om aan te tonen hoe fout onze koninlijke bloedjes zijn. En dan heb ik het vooral over de toon. Kijk, als je serieus oppositie wilt voeren tegen de Oranjes en hun schare hielelikkers, zijn nuchtere feitem, historische gegevens etc voldoende. Door met allerlei Duitsche termen te smijten als ik de srie 'Allo Allo" trek je het allemaal in het belachelijke en kweek je geen sympathie onder mensen die nu nog neutraal zijn. Oranjefans zullen zich nooit laten overtuigen. Republikeinen hoef je niet te overtuigen; het zijn de neutralen die het verschil gaan maken. Open hun ogen a.u.b. met goeie argumenten en niet met een "Allo Allo-toontje." Tenslotte: laat willem alexander zo snel mogelijk koning worden, slechts dan zal hij door de mand vallen en zullen wij in staat zijn hem democratisch naar huis te sturen.
Vriendelijke groeten,
Wally Kal | |
| | |